Norsk senter for kinesisk rett
Gjesteforeleser

Førelesar frå Shandong University besøker kinasenteret

Dr. Liu Junxia besøker Det juridiske fakultet og Norsk senter for kinesisk rett frå 12. – 27. oktober. Dr. Liu er frå Shandong University, som er eit av samarbeidsuniversiteta til kinasenteret. Dr. Liu sine forskingsinteressar er International Economic Law og International Investment Law. Under besøket i Bergen skal ho undervisa på spesialemnete JUS292-2-A Introduction to Chinese Law som er del av mastergraden i rettsvitskap, og som også vert teke av dei mange internasjonale utvekslingsstudentane ved fakultetet.

Lærarutveksling er ein av aktivitetane ved Norsk senter for kinesisk rett, og medan Dr. Liu underviser ved Universitetet i Bergen, underviser professor Bjørnar Borvik emnet Introduction to European Civil and Political Human Rights ved Shandong University