Kunstpraksis 6 - Bachelorprosjekt
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 30
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- ART250
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
I det siste semesteret fokuserer studentane på fullføringa av eksamensprosjektet deira, som blir presentert innanfor ramma av ei gruppeutstilling for avgangselevane. Som støtte for BA-prosjektet sitt, avsluttar kvar student og sender inn ei skriftleg refleksjon.
Læringsutbyte
Ved slutten av emnet skal kanidaten demonstrere:
Kunnskap
- Kunne formidle sentrale tema, problemstillingar, verktøy, referansar, etiske dimensjonar og prosessar innan eigen kunstpraksis
- Demonstrere spesialkunnskap og medvit om underliggjande prinsipp
Ferdigheiter
- Kommunisere klart om eigen kunstpraksis og relevante referansar, både munnleg og skriftleg
- Beherske teknikkar og tilnærmingar
- Identifisere og handtere eigne læringsbehov
- Arbeide målretta og sjølvstendig
- Demonstrere evne til å samarbeide med medstudentar
- Grunngje kunstnariske val
Generell kompetanse
- Orientere eigen praksis innanfor ein relevant kontekst og nytte kunnskap om dette gjennom skriving
- Ferdigstille eit sjølvstendig kunstverk og presentere det offentleg.
Fulltid/deltid
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Innanfor ART-modulane skjer utviklinga av arbeidet i nær dialog med hovudrettleiaren til studenten gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar studentar til å utvikle refleksjons- og analytiske ferdigheiter i forhold til arbeidet til medstudentane deira.
Studentane sender inn ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for modulen og må bli godkjente av hovudrettleiaren. Studentane presenterer òg praksisen sin i ein gruppeseminar. Presentasjonane må inkludere dokumentasjon, kontekstuelle referansar og kritisk refleksjon.
I løpet av dette semesteret avsluttar kvar student eksamensprosjektet sitt og den tilhøyrande teksten. Studentane bidrar alle aktivt til planlegging og produksjon av avgangsutstillinga, som blir offentleg presentert ved slutten av semesteret.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
Semestervurdering er en mappevurdering som finner sted mot slutten av hvert semester.
Mappen skal inneholde:
- Skriftleg refleksjon; studenten må analysere og reflektere over eksamensprosjektet sitt i ein tekst på 2000 til 3000 ord. I tillegg legg studenten ved ei prosjektskildring på ei side framfor refleksjonen.
- Sluttvurdering gjennomført av eit utval som inkluderer minst ein ekstern sensor og hovudrettleiaren til studenten. Vurderinga går føre seg som ein munnleg samtale som inkluderer ei presentasjon frå studenten og ein vurdering av eksamensprosjektet og den tilhøyrande kritiske refleksjonen.