Innovasjon for Renovasjon og Gjenvinning
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 7.5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- LSCI649
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- norsk og engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Målet med kurset er å gje deltakarane ferdigheiter og verktøy for å kartlegge samansette utfordringar, lære om korleis ein kan vere kreative og å arbeide saman med å løyse utfordringar i tverrfaglege team. Vidare vil deltakarane få dei nødvendige ferdigheitene som skal til for å realisere den valte løysninga på ei identifisert utfordring eller ei moglegheit, i form av prosjektarbeid. Samla vil dette gje deltakarane relevant kompetanse som kan brukast i nyskapingsprosessar i arbeidslivet.
Kurset anvender teoriar og forsking frå ulike felt innan psykologi, organisasjon og leiing og kombinerer spesifikt metodar frå tre forskjellige kunnskapsområder: systemtenking, kreativ problemløysing og prosjektleiing. Ved å kombinere metodar frå desse felta, representerer kurset ei ny og tverrfagleg tilnærming for å fremme kreativ problemløysing og kunnskapsutvikling som ein ikkje har i eksisterande kurs. Kursdeltakarane vil jobbe med utfordringsdrivne innovasjonar knytt til renovasjon, i team som består av kursdeltakarar med variert disiplinær bakgrunn.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten har kunnskapar om empiriske funn og teoriar knytte til: - Drøfte sentrale modellar og prinsipp i tre ulike teoretiske felt: systemtenking, kreativitet og prosjektleiing - Identifisere passande metodar innan systemdynamikk, kreativitetsforsking og prosjektleiing for å løyse ulike typer problemstillingar knytt til renovasjon, og drøfte fordelar og ulemper i desse - Gjere greie for samanhengen mellom dei tre felta: systemtenking, kreativitet og prosjektleiing knytt til renovasjon - Identifisere psykologiske forhold i tverrfagleg samarbeid for å lukkast med nyskapingsprosessar i slike grupper
Ferdigheiter
Studenten kan - Kombinere ulike verktøy og metodar innan felta systemdynamikk, kreativitet og prosjektleiing - Systematisere og implementere idear og innovative løysingar i renovasjon - Bruka det han/ho har lært til å setja opp og fasilitera nyskapingsprosessar i renovasjon gjennom systemtenking, kreativitet og prosjektleiing - Tilpasse ulike psykologiske forhold i tverrfagleg samarbeid og kunne anvende desse for å lukkast med dei kreative nyskapingsprosessane knytt til renovasjon
Generell kompetanse
Studenten kan .. - Kunne kritisk reflektere over og løyse problem knytt til tverrfagleg samarbeid - Skjøna korleis kartlegging av problem og årsakssamanhengar skaper eit grunnlag for den kreative utforskinga og nyskapingsprosessar - Skjøna korleis idear og potensielle løysingar kan systematiserast og implementerast - Kommunisere og fungere som ein konstruktiv medlem i ei tverrfagleg gruppe
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Emnet er ope for alle med interesse for og kunnskap i nyskapingsprosessar i arbeidslivet
Minimum antall deltakere: 10. Maximum antall deltakere: 50
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Dei obligatoriske arbeidskrava består av:
- levere ei prosjektskisse
- eit refleksjonsnotat (ca. 1500 ord)
- halde ein presentasjon av prosjektskissa.
Vurderingsformer
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
Emnet er bestått når alle obligatoriske arbeidskrav er gjennomført og godkjent av faglærar.