Fagdidaktikk i tysk for integrert lektorutdanning 3
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- TYSDI301
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Tysk og norsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet skal gi studentane ei vidareføring i fagfeltet fagdidaktikk innanfor fire hovudområde:
- Strategiar for språkkompetanse
- Fleirspråklegheit
- Tilrettelegging for tysklæring
- Rettleiing og vurdering
Læringsutbyte
Studentane skal kunne:
- drøfte problemstillingar som gjeld vilkår for læring og utvikling.
- undersøke læring i eige klasserom i tyskundervisninga ved hjelp av fagkunnskap og fagdidaktisk teori, og presentere refleksjon over dette skriftleg og munnleg.
- rettleie elevane i læringsprosessane deira på grunnlag av teoriar om framandspråkslæring, språk og kultur, og vurdere elevane sitt læringsutbytte.
- vurdere og grunngi val av læremiddel og arbeidsformer i tyskundervisninga.
- uttrykkje seg munnleg og skriftleg på tysk innan fagfeltet.
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Forelesing: 2 timar per veke i 8 veker
Seminar: 2 timar per veke i 2 veker
Obligatorisk undervisningsaktivitet
For å kunne gå opp til eksamen må studentane
- ha lagt fram eit sjølvstendig arbeid der dei presenterer og drøftar eigne erfaringar frå praksisklasserommet i lys av ein eller fleire pensumtekstar i tyskfaget.
- ha levert eit førsteutkast til prosjektoppgåva.
Vurderingsformer
Eksamen er ei rettleia prosjektoppgåve på 4000 ord der studentane sjølve vel tema og problemstilling. Nærare retningsliner for oppgåva vert gitt i studiet.
Oppgåva vert skriven på tysk.