Geodynamikk og Bassengstudier
Award at AAPG Annual Convention

GEO Studenter vinner pris ved AAPG sin årlige konferanse i Salt Lake City

GEO hadde en sterk opptreden på den årlige konferansen og utstillingen til the American Association of Petroleum Geologists (AAPG) som ble holdt i Salt Lake City i 20-23 mai.

Picture of the awardwinner poster at AAPG our Danielle Howlett
Danielle Howlett foran sine postere som hun vant førsteprisen for ved AAGP konferansen og utstillingen i Salt Lake City
Rob Gawthorpe

GEO hadde en sterk opptreden på utstillingen til den årlige konferansen til the American Association of Petroleum Geologists (AAPG) som ble holdt i Salt Lake City i 20-23 mai. En serie muntlige og poster-presentasjoner fra palynologi og miljøforandringer i dype syn-rift lacustrine depoter til numerisk modellering av turbiditetsstrømmer rundt strukturelt komplisert havbunnsstopografi.

Danielle Howlett mottok førsteprisen fra SEPM (Society for Sedimentary Geology) for sin enestående presentasjon av sin poster presentasjon på SEPM  for hennes student poster: ‘Response of Unconfined Turbidity Currents to the Topography of Structurally-Controlled Seafloor Folds’. Fabian Tillmans som også presenterte sin poster ble tildelt andreplass i AAPG Student Poster-sesjon 'Sediment Routing of Deep-Water Syn-Rift Depositional Systems Across Faulted Terraces:  Late Jurassic Lomre-Uer Terraces, North Sea Rift’. Gratulerer til dere begg to!!