Geodynamikk og Bassengstudier
Feltarbeid til Andes

Felttur til Andes fjellene, Argentina-Chile

Ritske Huismans og Sebastian Wolf deltok på en to ukers felt tur til Andes fjellene sammen med kolleger fra Barcelona University (Prof. Josep Anton Munoz, Dr Nuria Carerra), Pau University (Prof. Jean-Paul Callot), og Total (Dr Jean-Claude Ringenbach, Dr Hugo Freije).

Feltgruppen foran Andesfjellene
Bilde viser deltakere foran høyeste fjell I Nord og Sør Amerika, Aconcagua med  6962 meter over havet.
Ritske Huismans

Ritske Huismans og Sebastian Wolf deltok på en to ukers felttur til Andes fjellene sammen med kolleger fra Barcelona University (Prof. Josep Anton Munoz, Dr Nuria Carerra), Pau University (Prof. Jean-Paul Callot), og Total (Dr Jean-Claude Ringenbach, Dr Hugo Freije).

Formålet med feltturen var å lage to struktur geologiske kryss seksjoner over hele Andes fjellene fra Argentina til Chile.