Hjem
Forskargruppa POTENT – Post-Truth English Teaching

Nyhetsarkiv for Forskargruppa POTENT – Post-Truth English Teaching

Nyleg fekk forskargruppa POTENT (Post-Truth English Teaching) ved IF tildelt DEKOMP-midlar for å utvikle prosjektet «Utforskende undervisning med bruk av KI i språkfagene». Kunstig intelligens er eit høgaktuelt tema både i norsk skule og i høgare utdanning. Korleis skal vi lære vekk språk i ei tid der digitale verktøy vert stadig meir avanserte? Framover skal POTENT jobbe aktivt med dette viktige... Les mer
Er du engelsklærer med sterk interesse for fagdidaktikk og på jakt etter nye muligheter? Eller har du utdanningsbakgrunn i fremmedspråksdidaktikk?
Antologien 'Multimodality in English Language Learning' vart publisert i 2022, og er redigert av Sigrid Ørevik og Sophia Diamantopoulou som begge høyrer til forskergruppa Text-based English Language Learning (TELL). Boka har også bidrag frå TELL-forskar Aud Solbjørg Skulstad. No har boka vorte omtala i dei to tidsskrifta 'Multimodality in Society' og 'Journal on Language and Language Learning'.... Les mer
Aud Solbjørg Skulstad har nylig gitt ut boken Text Creation in English Teaching.
Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen har lyst ut to stipendiatstillinger med søknadsfrist 14. mars 2023. Flere TELL-forskere er tilgjengelige som veiledere.
Nyutgivelsen 'Multimodality in English Language Learning' formidler forskningsbasert kunnskap om bruk, produksjon og vurdering av multimodale tekster i undervisning og læring av engelsk. — Boken vil være nyttig for forskere, lærere, studenter og lærerutdannere innenfor språk, tekst og multimodalitet, sier førsteamanuensis ved Institutt for fremmedspråk, Sigrid Ørevik, som er medredaktør og... Les mer