Institutt for geovitenskap
Prøveforelesning

Prøveforelesning i forbindelse med utlyst stilling som førsteamanuensis i isotopgeokjemi og paleoklimatologi ved GEO

I forbindelse med utlyst stilling som førsteamanuensis i isotopgeokjemi og paleoklimatologi ved Institutt for geovitenskap, vil det bli holdt prøveforelesning torsdag 17. januar.

Oppgitt tema for prøveforelesningen er:

“In the trial lecture, which will be followed by an interview, we would like you to give a summary of your research, present it in a broader context and give a presentation of your future research plans if you are offered the position. We would also like you to present your experiences, thoughts and visions on teaching in your field and potential contributions you might give to increase the teaching quality at the department.”

Anna Nele Meckler

Torsdag 17. januar 2019 kl. 13:00 – 13:45, Aud. 5, 3. etasje i Realfagbygget.

Tittel for prøveforelesningen er: "New ways to reconstruct old climate"

Intervjugruppen består av:

Professor Ritske S. Huismans, Institutt for geovitenskap
Førsteamanuensis Henriette Linge, Institutt for geovitenskap

Alle er hjertelig velkommen til å delta!