Det juridiske fakultet
Pop-Vit i Bibliotek for Juridiske Fag

Why are Climate Change Lawsuits Controversial? Norway, the European Union, and the Democratic Challenge

I dette populærvitenskapelige foredraget vil Universitetslektor Esmeralda Colombo tar turen til biblioteket for å snakke om klimaendringer, rettsprosesser og demokrati.

poster med illustrasjon
Arrangementet er et samarbeid mellom Klimafestivalen112, Det juridiske fakultet, Bibliotek for juridiske fag og JSU.
klimafestivalen112

Foredraget vil holdes på Engelsk. Du finner derfor mer informasjon om foredraget på den Engelske arrangementssiden.

Alle er velkommen til Biblioteket for juridiske fag til dette spennende foredraget som er en del av klimafestivalen112.

Det blir servert kaffe og god stemning.

Arrangementet er et samarbeid mellom Klimafestivalen112, Det juridiske fakultet, Bibliotek for juridiske fag og juridisk studentorganisasjon JSU Bergen.