Klinisk institutt 1

Samarbeidsprosjekt har publisert artikkel i Nature

Eit team av legar og forskarar frå Bergen, USA og Mexico har publisert ein artikkel om livmorhalskreft i prestisjetunge Nature.

Nature Magazine showing article Landscape of genomic alterations in cervical carcinomas
Nature Magazine, article Landscape of genomic alterations in cervical carcinomas

Artikkelen har tittelen ”Landscape of genomic alterations in cervical carcinomas”, og er verdas første og mest omfattande kartlegging av genforandringar i kreftsvulstar frå livmorhalsen. Dette er et stort gjennombrot innan jakta på årsaker og mål for meir effektiv behandling ved livmorhalskreft.

Vårt institutt (K1) er involvert via vår seksjon Gades Laboratorium for patologi, med Lars Akslen og Olav Vintermyr.

Vi gratulerer også K2, med prosjektleiar Helga Salvesen og fleire.

Dette viser at samarbeid må til, både nasjonalt og internasjonalt!

Les artikkelen her.

Les også anna omtale i Helse Bergen-artikkel og UiB-artikkel.