Det medisinske fakultet
Prisvinnarar

Vinnarane av fakultetsprisane og Falchs seniorpris

Falchs seniorpris og fakultetet sine utdannings- og forskingsprisar vart delte ut på fakultetetsdagen 18. juni.

Vinnar av Falchs seniorpris samman med vinnarane for undervisnings- og forskingsprisane, rektor Dag Rune Olsen og dekan Nina Langeland
Prisvinnarar: Frå venstre Stein Ove Døskeland (Falchs seniorpris), Dag Moster for Mette Tollånes (årets publikasjon), Jim Lorens (årets forskingsgruppe), Oddrun Gudbrandsen (årets framifrå forskingsformidlar), Ute Kessler (årets ph.-d.-arbeid), Rune Bjørneklett (undervisningsprisen), Gunnar Høvding for Seksjon for oftalmologi (studiekvalitetsprisen) og Marit Bakken for Masterprogram i biomedisin (internasjonaliseringsprisen), saman med rektor Dag Rune Olsen og dekan Nina Langeland.
Jørgen Barth, UiB

Følgjande prisar vart delte ut av Det medisinsk-odontologiske fakultet på fakultetsdagen 18. juni:

Falchs seniorpris

Professor Stein Ove Døskeland, Institutt for biomedisin.

Utdanningsprisane

Studiekvalitetsprisen

Seksjon for oftalmologi, Klinisk institutt 1.

Undervisningsprisen

Førsteamanuensis II Rune Bjørneklett, Klinisk institutt 1.

Internasjonaliseringsprisen

Masterprogram i biomedisin.

Forskingsprisane

Årets forskingsgruppe

Forskningsgruppe for «Tumor Cell Plasticity» ved leiar, professor Jim Lorens, Institutt for biomedisin. Lorens er også leiar nodeleiar i Senter for framifrå forsking, Centre for Cancer Biomarkers (CCBIO).

Årets publikasjon

Mette Tollånes, Allen J Wilcox, Rolv Terje Lie, Dag Moster: Familial risk of cerebral palsy: Population based cohort study. BMJ 2014;349:g4294.

Årets ph.d.-arbeid

Ute Kessler, Klinisk institutt 1: “Electroconvulstive therapy for bipolar disorder depression”.

Årets framifrå forskingsformidlar

Forskar Oddrun Gudbrandsen, Klinisk institutt 1.

Fakultetet gratulerer vinnarane!

Her kan du lese grunngjevingane for utdanningsprisane og forskingsprisane.

Programmet for fakultetsdagen finn du her.