SDG Bergen (N)
BÆREKRAFTSMÅL 14

UiB får lederrolle på hav i universitetsnettverk

Universitetet i Bergen er blitt valgt som knutepunkt for bærekraftsmål 14, Liv under vann, av nettverksorganisasjonen International Association of Universities (IAU).

The University of Bergen's Rector Dag Rune Olsen at the opening of the inaugural SDG Conference Bergen in February 2018.
BÆREKRAFTIG HAV: For andre gang på én måned er Universitetet i Bergen blitt tildelt status som knutepunkt for bærekraftsmål 14, Liv under vann. Rektor Dag Rune Olsen er begeistret. Her er han avbildet på Bærekraftskonferansen i Bergen i februar 2018.
Eivind Senneset for the University of Bergen

Dette skjedde på en internasjonal konferanse i Kuala Lumpur i Malaysia. IAU samler over 600 universiteter i hele verden i arbeidet for å skape en bærekraftig verden.