Lektorutdanning

Avslutningsseremoni for lektor- og PPU-studenter 2020

Vi inviterer alle som fullfører femårig integrert lektorutdanning eller praktisk-pedagogisk utdanning våren 2020 til å se årets digitale avslutningsseremoni.

Avslutningsseremoni for lektor- og PPU-studenter 2021

Årets seremoni blir digital, men vi håper likevel at så mange som mulig av årets lektor- og PPU-kandidater kan delta der de er.
Produsent:
UiB

Vanligvis arrangeres avslutningsseremonien i Universitetsaulaen. På grunn av koronasituasjonen blir årets seremoni spilt inn i aulaen, men det blir dessverre ikke mulig for kandidater eller andre å delta fysisk.

Gratulerer til alle kandidater som fullfører våren 2020!

Program

Seremonien vil innledes og avsluttes med et musikalsk innslag fra mannskoret Armeriddere.

Velkommen og gratulasjoner
Programrådsleder Kjersti Lea

Hilsen fra kommende arbeidsgiver
Stein Larsen, rektor Sandgotna skole

Hilsen til medstudenter (lektor)
avgangsstudent Hanna Valle Risnes

Hilsen til medstudenter (PPU)
avgangsstudenter Sunniva Grønning og Bendik Sundby Myhrer

Sosiale medier

Befinner du deg i nærheten av campus og har Snapchat? UiB Alumni har lagt ut et geofilter for å hedre alle kandidater som oppnår en grad dette semesteret. Ta det gjerne i bruk!

Dessverre kan vi ikke møtes fysisk for å feire denne store milepælen i år. Men vi er stolte av deg og hvis du sender oss et bilde av din feiring, med eller uten filter, deler vi det gjerne på nettsidene våre og i våre kanaler på sosiale medier.

Vi vil gjerne holde kontakten

Husk også å melde deg inn i UiB Alumni – så holder vi kontakten!