- E-postoystein.skaar@uib.no
- BesøksadresseChristies gate 125015 Bergen
- PostadressePostboks 78075020 Bergen
Om
Øystein Olav Skaar er fyrsteamanuensis i pedagogikk og arbeider ved Fakultet for lærerutdanning og pedagogikk, Høgskulen i Innlandet. Skaar har ein doktorgrad i psykologi frå Universitetet i Oslo (2019) og ein master i pedagogikk frå Universitetet i Bergen (2013).
Interesser
- Metodologi og forskingsdesign
- Open og transparent forsking
- R (programeringsspråk)
- Bayesiansk statistikk (har utvikla R-pakken: bfw: Bayesian Framework for Computational Modeling)
- Kombinasjonsforsking (mixed research)
- Kvalitet i høgare utdanning
- Aha-opplevingar
- Forholdet mellom motivasjon, meistringsforventning og kreativitet
- Sosial rolleteori
- Digital kompetanse i utdanning
Forsking
Skaar er medlem i forskargruppa Kvalitet i høgare utdanning ved Høgskulen i Innlandet, og er tilsett i bistilling som forskar for Digitale læringsfellesskap og som redaksjonssekretær i Nordic Journal of Digital Literacy, ved Universitetet i Bergen.
Pågåande prosjekt:
Utdanning og virke
2020 – d.d.: Fyrsteamanuensis i pedagogikk ved Høgskulen i Innlandet
2020 – d.d.: Forskar ved Universitetet i Bergen
2019 – 2020: Høgskulelektor i pedagogikk ved Høgskulen i Innlandet
2014 – 2019: Stipendiat i psykologi ved Universitetet i Oslo
- Tittel på avhandling: Moments of Brilliance: Understanding the Aha-experience through Bayesian Statistics
2013 – 2014: Vitskapeleg assistent ved Universitetet i Bergen
2013 – 2014: Universitetslektor, Praktisk-pedagogisk utdanning, Universitetet i Bergen
2011 – 2013: Master i pedagogikk frå Universitetet i Bergen
- Tittel på avhandling: The Multimedia Expanse
2010 – 2012: Pedagogisk leiar ved Bergen kommune
2007 – 2010: Bachelor i førskulelærar, Høgskulen i Bergen
- (2024). Development of inclusive practice – the art of balancing emotional support and constructive feedback. Frontiers in Education. 1-9.
- (2023). Inclusion in the heat of the moment: Balancing participation and mastery. Frontiers in Education. 1-14.
- (2022). Infodemi og pandemisk risikopersepsjon. Tidsskrift for Norsk Psykologforening. 192-197.
- (2022). Experiences of WNGER II Ph.D.Fellows During the COVID-19 Pandemic – A Case Study. Frontiers in Education. 20 sider.
- (2022). Alone or together: The role of gender and social context prior to Aha-experiences. Scandinavian Journal of Psychology. 302-313.
- (2020). Motivation through insight: the phenomenological correlates of insight and spatial ability tasks. Journal of Cognitive Psychology. 631-643.
- (2019). The phenomenology of aha-experiences. Motivation Science. 49-60.
- (2016). Effects of facial symmetry and gaze direction on perception of social attributes: A study in experimental art history. Frontiers in Human Neuroscience.
- (2015). Multimedia discrepancies - plenary lectures as perceived by students. UNIPED. 53-73.
- (2020). Kappen i en doktorgrad .
- (2022). Samarbeid om godt psykososialt barnehagemiljø.
- (2022). The Black Void: Students’ perceived learning outcome from remote teaching .
- (2020). Peer review.
- (2017). Gender differences in Aha-Experiences.
- (2015). Aha-experiences and interest in mathematics education.
- (2013). The Multimedia Expanse.
- (2023). c2z: a Reference Manager.
- (2018). bfw: Bayesian Framework for Computational Modeling.
- (2022). Stipendiaters erfaringer under pandemien. Morgenbladet. 4 sider.
- (2021). Når fysisk nærvær blir fjernvær. Dagens medisin.
- (2021). Koronapandemien - og de beste blant oss. Dagens medisin.
- (2014). Den misforståtte digitale kompetansen. NRK Ytring.
- (2013). Digital læring i førelesingar. På Høyden - nettavis for Universitetet i Bergen.
- (2019). Moments of Brilliance: Understanding the Aha-experience through Bayesian Statistics.
- (2023). Digital kompetanse, vaksinemotstand, KI og pandemisk risikopersepsjon. 23 sider.
- (2022). Paradigmekrig – den omstridde kombinasjonsforskinga . 14 sider.
- (2020). Schooling, educational technology and teachers’ everyday practice in Norway .
- (2023). DigitalInnSights- To play or not to play?
- (2016). Insight and Attitudes: Understanding the Aha-experience.
- (2016). Forskingsbasert multimedialæring. 214-235. I:
- (2016). Digital læring i skole og lærerutdanning. Universitetsforlaget.