Hjem
Øyvind Wiik Halvorsens bilde

Øyvind Wiik Halvorsen

Førsteamanuensis
  • E-postoyvind.halvorsen@uib.no
  • Telefon+47 55 58 31 81
  • Besøksadresse
    Christies gate 12
    5015 Bergen
  • Postadresse
    Postboks 7807
    5020 Bergen

Forskingsinteresser:

Lærarprofesjonalitet: Studiar av ulike sider ved lærarprofesjonalitet, som etikk, kunnskapsformer og læraridentitet og kvalitetar som autentisitet og autoritet.

Lærarperspektivet: Lærarar sine erfaringar med læraryrket, skuleorganisasjonar som arbeidsstader og utdanningspolitiske initiativ og reformer. 

Allmenndidaktikk: Grunnlagsproblem og praktiske problemstillingar ved undervisning og klasseleiing.

Doktorgradsavhandlinga mi (2021) handla om læraraktørskap (teacher agency) i eit sosiokulturelt perspektiv, med erfaringar hjå norsklærarar i vidaregåande skule som empirisk døme: 

https://bora.uib.no/bora-xmlui/handle/11250/2737496

 

Vitenskapelig artikkel
  • Vis forfatter(e) (2021). Faglege identitetsforhandlingar i ein fleirstemmig norsklærarrøyndom. Acta Didactica Norden (ADNO).
  • Vis forfatter(e) (2020). Faglege visjonar og læraraktørskap. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 222-235.
  • Vis forfatter(e) (2019). Extension and remodelling of teachers' perceived professional space. Teachers and Teaching: theory and practice. 1030-1042.
  • Vis forfatter(e) (2016). Samvittighet og fellesskap : toleranseproblematikker i Ludvig Holbergs essayistikk. DIN - Tidsskrift for religion og kultur. 122-143.
Faglig foredrag
  • Vis forfatter(e) (2022). Bruk av estetiske virkemidler i undervisning – en god idé eller ikke?
  • Vis forfatter(e) (2018). Erfart handlingsrom hjå norsklærarar i vidaregåande skule.
Vitenskapelig foredrag
  • Vis forfatter(e) (2023). The aesthetic dimension in teaching.
  • Vis forfatter(e) (2023). Professional Judgement Formation in Student Teachers’ Discussions of Ethically Themed Case Stories.
  • Vis forfatter(e) (2023). On Creating a “Wordly” Self: Bildung, Authenticity, and Place.
  • Vis forfatter(e) (2023). Discerning phronesis and pedagogical tact in teaching.
  • Vis forfatter(e) (2023). Bildung, Place and Authencity. Double Symposium; Bildung: Between the Familiar and the Unknown.
  • Vis forfatter(e) (2022). Classroom management as paradoxical activity.
  • Vis forfatter(e) (2021). Klasseledelse som paradoksal virksomhet.
  • Vis forfatter(e) (2019). Perceived professional space and mediating conditions for teacher agency. .
  • Vis forfatter(e) (2019). Perceived professional space among Norwegian teachers.
  • Vis forfatter(e) (2018). On the purpose of education. A qualitative study with teachers of Norwegain as a subject as a case.
  • Vis forfatter(e) (2018). Norwegian L1 teachers’ perceptions of professional space.
Populærvitenskapelig artikkel
  • Vis forfatter(e) (2015). Politisk rettferdighet og politisk vennskap i Den nikomakiske etikk. Filosofisk supplement. 14 sider.
Doktorgradsavhandling
  • Vis forfatter(e) (2021). Aktørskap hjå norsklærarar i vidaregåande skule - Ein sosiokulturell intervjustudie.
Programdeltagelse
  • Vis forfatter(e) (2020). Politisk og religiøst engasjement og lærerjobben (LL:203).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Vis forfatter(e) (2023). Spesialpedagogikkens formål og kunnskapsbase. 31 sider.
  • Vis forfatter(e) (2020). Verdensborgeridealet i norsk og fremmedspråk. 13 sider.
Fagartikkel
  • Vis forfatter(e) (2022). Klasseledelse som paradoksal virksomhet. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 423-438.

Se fullstendig oversikt over publikasjoner i CRIStin.

Forskergrupper