- E-postoyvind.halvorsen@uib.no
- Telefon+47 55 58 31 81
- BesøksadresseChristies gate 125015 Bergen
- PostadressePostboks 78075020 Bergen
Lærarprofesjonalitet og lærarverksemda i ljos av spørsmål om yrkesetikk, kunnskapsformer, fagleg identitet og det personlege si rolle.
Pedagogiske og allmenndidaktiske grunnlagsproblem, særleg knytte til spenninga makt og fridom og til danningsomgrepet. Empirisk er eg her mellom anna oppteken av grunnlagsproblema i samband med skulen sine førebyggingsoppgåver.
Vitenskapelig artikkel
- (2021). Faglege identitetsforhandlingar i ein fleirstemmig norsklærarrøyndom. Acta Didactica Norden (ADNO).
- (2020). Faglege visjonar og læraraktørskap. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 222-235.
- (2019). Extension and remodelling of teachers' perceived professional space. Teachers and Teaching: theory and practice. 1030-1042.
- (2016). Samvittighet og fellesskap : toleranseproblematikker i Ludvig Holbergs essayistikk. DIN - Tidsskrift for religion og kultur. 122-143.
Faglig foredrag
- (2022). Bruk av estetiske virkemidler i undervisning – en god idé eller ikke?
- (2018). Erfart handlingsrom hjå norsklærarar i vidaregåande skule.
Vitenskapelig foredrag
- (2023). The aesthetic dimension in teaching.
- (2023). Professional Judgement Formation in Student Teachers’ Discussions of Ethically Themed Case Stories.
- (2023). Bildung, Place and Authencity. Double Symposium; Bildung: Between the Familiar and the Unknown.
- (2022). Classroom management as paradoxical activity.
- (2021). Klasseledelse som paradoksal virksomhet.
- (2019). Perceived professional space and mediating conditions for teacher agency. .
- (2019). Perceived professional space among Norwegian teachers.
- (2018). On the purpose of education. A qualitative study with teachers of Norwegain as a subject as a case.
- (2018). Norwegian L1 teachers’ perceptions of professional space.
Populærvitenskapelig artikkel
- (2015). Politisk rettferdighet og politisk vennskap i Den nikomakiske etikk. Filosofisk supplement. 14 sider.
Doktorgradsavhandling
- (2021). Aktørskap hjå norsklærarar i vidaregåande skule - Ein sosiokulturell intervjustudie.
Programdeltagelse
- (2020). Politisk og religiøst engasjement og lærerjobben (LL:203).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
- (2020). Verdensborgeridealet i norsk og fremmedspråk. 13 sider.
Fagartikkel
- (2022). Klasseledelse som paradoksal virksomhet. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 423-438.
Kompetansefelt