Hjem
Morten Kronstads bilde

Morten Kronstad

Førsteamanuensis
  • E-postMorten.Pedersen@uib.no
  • Telefon+47 411 92 056
  • Besøksadresse
    Christies gate 13
    5015 Bergen
  • Postadresse
    Postboks 7807
    5020 Bergen
Utvalgte publikasjoner
  • Kronstad, Morten; Westrheim, Kariane; Eide, Martin; Krumsvik, Rune Johan. 2017. Frå skulebenk til deadlines. Korleis nettjournalistar og journaliststudentar lærer, og korleis dei utviklar journalistfagleg kunnskap. Universitetet i Bergen.
  • Kronstad, Morten. 2016. Investigating journalism students? conceptions and development of critical reflection through teacher-mediated activities. Journalism Practice. 10: 123-139. doi: 10.1080/17512786.2015.1006910
  • Kronstad, Morten. 2014. Using the gut feeling – making sense of practical knowledge in journalism education. Journal of Media Practice. 15: 176-189. doi: 10.1080/14682753.2014.1000041
  • Kronstad, Morten; Eide, Martin. 2015. How online journalists learn within a non-formal context. Journal of Workplace Learning. 27: 226-240. doi: 10.1108/JWL-12-2013-0107
  • Pedersen, Morten Kronstad. 2005. Pedagog eller teknogog? - Læraren som rettleiar og tilretteleggar for læring. 119 sider.
Vitenskapelig artikkel
  • Vis forfatter(e) (2016). Investigating journalism students? conceptions and development of critical reflection through teacher-mediated activities. Journalism Practice. 123-139.
  • Vis forfatter(e) (2015). How online journalists learn within a non-formal context. Journal of Workplace Learning. 226-240.
  • Vis forfatter(e) (2014). Using the gut feeling – making sense of practical knowledge in journalism education. Journal of Media Practice. 176-189.
Faglig foredrag
  • Vis forfatter(e) (2008). Kommunikasjon av informasjon i flyktningmottak - Korleis forstå praksis?
  • Vis forfatter(e) (2008). How do journalists develop literacy through education and practice?
  • Vis forfatter(e) (2007). Educating journalists for surviving the digital world.
  • Vis forfatter(e) (2006). Kommunikasjon av informasjon i flyktningmottak - Korleis forstå praksis?
Populærvitenskapelig foredrag
  • Vis forfatter(e) (2016). Frå skulebenk til deadlines.
Vitenskapelig foredrag
  • Vis forfatter(e) (2017). Teoretiske perspektiv på taus kunnskap - Implikasjonar for læring.
Mastergradsoppgave
  • Vis forfatter(e) (2005). Pedagog eller teknogog? - Læraren som rettleiar og tilretteleggar for læring.
Doktorgradsavhandling
  • Vis forfatter(e) (2017). Frå skulebenk til deadlines. Korleis nettjournalistar og journaliststudentar lærer, og korleis dei utviklar journalistfagleg kunnskap.
Intervju
  • Vis forfatter(e) (2018). – Det nytter ikke teoretisere journalistikken for mye.
  • Vis forfatter(e) (2017). Doktor i journalistisk teft.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Vis forfatter(e) (2019). Kunnskapsgrunnlaget i fengselsbetjentenes profesjonalitet. 16 sider.

Se fullstendig oversikt over publikasjoner i CRIStin.