Hjem
  • E-postMadeleine.Kristensen@uib.no
  • Telefon+47 55 58 48 28+47 991 08 640
  • Besøksadresse
    Christies gate 13
    5020 Bergen
  • Postadresse
    Postboks 7807
    5020 Bergen
Vitenskapelig artikkel
  • 2019. A Latent Class Analysis of Parental Alcohol and Drug Use: Findings from the Avon Longitudinal Study of Parents and Children. Addictive Behaviours.
  • 2017. The relative effect of team-based learning on motivation and learning: a self-determination theory perspective. CBE - Life Sciences Education. 1-12.
Rapport
  • 2019. Andre delrapport fra COMPLETE-prosjektet - Kortversjon. .
Vitenskapelig foredrag
  • 2018. A Self-Determination Theory approach to understanding the motivational dynamics of Team-Based Learning.

Se fullstendig oversikt over publikasjoner i CRIStin.

Jeno, L. M., Raaheim, A., Kristensen, S. M., Kristensen, K. D., Hole, T. N., Haugland, M. J., & Mæland, S. (2017). The Relative Effect of Team-Based Learning on Motivation and Learning: A Self-Determination Theory Perspective. CBE—Life Sciences Education, 16(4), 1-12. doi: 10.1187/cbe.17-03-0055.

Djupedal, I. L. R., Larsen, T., Kristensen, S. M., Årdal, E., Urke, H. B., Tobro, M., Antonsen, K., & Waldahl, R. H. (2019). Andre delrapport fra COMPLETE-prosjektet – Kortversjon. HEMIL-rapport 1/2019, HEMIL-senteret, Universitetet i Bergen.

Larsen, T., Djupedal, I. L. R., Tobro, M., Waldahl,R. H., Anvik, C. H., Olsen, T., Antonsen, K., Johnson, R., Olesen, E., Årdal, E., Kristensen, S. M., Brastad, B., & Hansen, T. (2019). Andre delrapport fra COMPLETE-prosjektet – Hovedrapport. HEMIL-rapport 2/2019, HEMIL-senteret, Universitetet i Bergen.