TVEPS - Senter for tverrprofesjonell samarbeidslæring
Fasilitator i TVEPS

Student og interessert i tverrfaglighet og veiledning?

Da kan du bli studentfasilitator i TVEPS!

TVEPS trener studenter fra medisin- og helsefag i tverrfaglig samarbeid. Hvert år skal flere hundre studenter fra ulike fag gjennom denne formen for praksis.

Vi tilbyr en spennende jobb som fasilitator for tverrprofesjonelle studentgrupper. Som fasilitator legger du til rette og sikrer god kommunikasjon mellom studenter og ansatte, ute i praksisfeltet.

Hvordan foregår TVEPS? Her forklarer vi hvordan TVEPS-praksis steg for steg er for studentene våre.

TVEPS har tverrfaglige studentgrupper på sykehjem, i hjemmebaserte tjenester, barnehage, rehabilitering, nav, kriminal- og rusomsorg og innen friskliv, læring og mestring.

Vi søker deg som synes det er spennende med kommunikasjon og læring på tvers.

Som studentfasilitator vil du ha en spennende og utfordrende rolle der du får innblikk i andre fagfelt innen medisin- og helseutdanningene, - og lærer ved å se studentene i samspill med hverandre og praksisfeltet.

Solveig og Stian om å være studentfasilitator: – Denne kunnskapen får vi ikke andre steder

Du får opplæring og timelønn som vitenskapelig assistent (lønnstrinn 35). Arbeidsmengden tilsvarer om lag en 10% stilling i perioden september til og med november om høsten, og januar til og med mai i vårsemesteret.

Er du interessert? Ta kontakt med oss på vår epost. (tveps alfakrøll uib.no) Merk eposten med studentfasilitator.