Kavalkade

Tilbakeblikk på UiB-året 2023

Les eit utval av saker som har prega universitetsåret.

UiB-kavalkade 2023
Øvst til venstre: UiB-rektor Margareth Hagen ønska FN sitt Naturpanel velkomen til UiB i desember. Høgre: Det første kullet av Vestlandslegar er i gang. Nedst til venstre: H.K.H. Kronprins Haakon besøkte Bjerknessenteret for å lære meir om klimaforsking - og å analysere snøprøvane han sjølv tok på Grønland. Høgre: UiB-alumn og æresdoktor Jon Fosse vart tildelt Nobelprisen i litteratur for 2023.
UiB

Det har vore eit innhaldsrikt år, med mykje aktivitet i breidda av fagmiljø innan forsking og utdanning ved Universitetet i Bergen. I dette intervjuet kan du lese UiB-rektor Margareth Hagen sine betraktningar om året som er gått.

Under får du også nokre fleire smakebitar på det som har prega universitetsåret ved UiB:

UiB-året 2023