Fakultet for kunst, musikk og design

Tiltaks - og virksomhetsplaner ved KMD

Tiltaksplaner ved KMD
En tiltaksplan er en skriftlig plan som gir oversikt over planlagte tiltak på et konkret / utfordring. En god tiltaksplan skal bidra til at ansatte jobber mot et felles mål.

Tiltaksplan for mangfold, inkludering og likestilling 2023

Alle fakultetene (UM/UB) skal ha tiltaksplaner for mangfold, inkludering og likestilling. Tiltakene skal være kunnskapsbaserte og basert på risiko for diskriminering eller hindre for likestilling.

Tiltakene skal vurderes og evalueres årlig.

KMDs tiltaksplan bygger på UiBs Handlingsplan 2023-2025 for mangfold, inkludering og likestilling.

KMDs tiltaksplan ble vedtatt i fakultetstyret 15. juni og skal gjelde ut juni 2024

Tiltakplan for mangfold, inkludering og likestilling

Tiltaksplan for rekruttering

Planen kommer snart

Virksomhetsplaner ved KMD

Griegakademiet - Institutt for musikk

Griegakademiet har utarbeide ny virksomhetsplan for perioden 2023 – 2027. Programstyrer, forskergrupper og sentre ved Griegakademiet ble invitert til å komme med innspill våren 2022, etter at instituttrådet i møte 27. januar 2022 vedtok en fremdriftsplan og rammer for arbeidet med den nye virksomhetsplanen.Førsteutkastet ble behandlet i Instituttrådets møte 25. august 2022, der alle innkomne innspill ble presentert, før endelig utkast ble lagt frem til godkjenning og vedtak i Griegakademiets instituttråd 9. februar 2023.

Griegakamiets virksomhetsplan for 2023 - 2027