Forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur

Nyhetsarkiv for Forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur

I denne podcasten deler ivrige formidlere og erfarne fagpersoner sine beste tips om hvordan du kan jobbe med formidling. Bruk deres råd og ekspertise som verktøy i ditt eget formidlingsarbeid!
Medielærerseminaret 10. Mai og tok sted i Grieghallen i Bergen. Dagens temaer spente rundt "Ny teknologi i klasserommet" og "Ytringsmot og ytringfridom".
Medlem av forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur Jens E. Kjeldsen, samt Mette Paust-Andersen og Elisabet Kolbrun Hansen, tok ni videregående elever med til Talefest i Danmark.
Minneprisen ble utdelt av gruppemedlemmet av Retorikkgruppen for retorikk, demokrati og offentlig debatt Jens E. Kjeldsen.
Den offentlige debatten blir ofte kritisert for manglende overveielse. Derfor hevder gruppemedlemmet av Forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur, Ida Vikøren Andersen at vi trenger en bedre forståelse av de retoriske modusene som oppstår, i stedet for overveielser.
I denne artikkelen diskuterer gruppemedlemmet av Forskningsgruppen for retorikk, demokrati og offentlig kultur, Ida Vikøren Andersen retoriske studiers bidrag til studiet av miljøkommunikasjon.