FORSKNING

Årsmarkering - Trond Mohn stiftelse

Trond Mohn stiftelse feirer samarbeidet med Universitetet i Bergen og Haukeland universitetssykehus med korsang av Sirenene, forskningsformidling og Starting Grant til unge forskere. Åpent for alle.

Universitetsmuseet i Bergen
Velkommen til TMS' årsmarkering. Universitetsaulaen ligger i Universitetsmuseet på Muséplassen 3.
Charlotte Eide, UiB

Trond Mohn stiftelse (TMS) inviterer til årsmarkering 2. desember i Universitetets aula, kl 13-15. Siste del er satt av til mingel og en matbit.

På årsmarkeringen feirer stiftelsen samarbeidet med Universitetet i Bergen og Haukeland universitetssykehus.

Programmet for årsmarkeringen inneholder bl.a:

• Utdeling av TMS Starting Grant for 2022
  • Presentasjon av forskerne som fikk TMS Starting Grant for 2020 og 2021
  • Presentasjon av en av stiftelsens satsinger
  • Vakker sang av UiBs studinekor Sirenene
  • Presentasjon av stiftelsens pågående arbeid og planer.

Denne gangen er det Bergen senter for etikk og prioriteringer (BCEPS) med Ole Frithjof Norheim i spissen, et forskningsmiljø i verdensklasse, som vi skal bli bedre kjent med med kyndig hjelp fra Trond-Viggo Torgersen.

Arrangementet er gratis og åpent for alle som er interessert i god forskning og godt samarbeid.

Meld deg på her