Teoretisk økologi

Ekspertvitne mot kreasjonisme vitjar UiB

Kevin Padian, eit av dei mest sentrale vitnene i rettsaken om undervisning i evolusjon og kreasjonisme i USA, vitjar UiB. Du kan møte han på Sjøfartsmuseet klokka 19 torsdag 19 november.

Professor ved Universitetet i California, Berkeley, besøker UiB. Han er kanskje mest kjent for rolla som ekspertvitne i rettsaken om undervisning av evolusjonslære og kreasjonisme i USA (Kitzmiller versus Dover), der han måtte bruke retten sine prinsipp for å bevise at evolusjon er eit faktum og verdt å undervise i skulen.

Som forskar er han mest kjent for sine studier av korleis dinosaurar begynte å fly og etter kvart utvikla seg til fuglar. Han er også opptatt av vitskapsfilosofi - og spesielt opplæring i evolusjonsteori - frå skuleverket og gjennom universitetsutdanninga. Og han er opptatt av Charles Darwin.

'Origin of Species er mi favorittbok. Den er fin å bruke som lærebok - fordi dei fleste ikkje-molekylære konseptene i moderne biologi har sitt opphav her. Studentene tenner på boka, men overraskande mange biologar har ikkje lest Origin', seier han i eit intervju med Current Biology.

Kevin Padian er ein dyktig formidlar, og har mottatt Carl Sagan prisen for popularisering av vitskap. I kveld kan du høre han foredra om arven etter Darwin, på Sjøfartsmuseet klokka 19.