Teoretisk økologi

Nyhetsarkiv for Teoretisk økologi

Emosjoner er verktøyet organismer bruker til å fatte sine valg. Ikke fornuften.
Det nye utdanningssenteret bioCEED skal bringe flere av UiBs biologistudenter ut i samfunnslivet og gjøre dem bedre rustet til å løse globale utfordringer.
Mick Follows er leiar av 'The Darwin project' på MIT - og ein av dei fremste internasjonalt på modellering av marine økosystem. Han vil foredra på VilVite 3. april kl 14:15 om konkurranse mellom mikrober og korleis nitrogenfiksering er eit viktig trekk for suksess i dei store verdenshava.
Et nytt FRIPRO-prosjekt kan føre til resultater som kan si noe om partnervalg og evolusjon av samarbeid.
I ein artikkel i Biology Letters publisert 18 november foreslår Anders F Opdal ved Institutt for biologi at trålfisket i Barentshavet kan vere årsaken til at skreien sine gyteområde i dag er lenger nord enn for 100 år sidan.
Kevin Padian, eit av dei mest sentrale vitnene i rettsaken om undervisning i evolusjon og kreasjonisme i USA, vitjar UiB. Du kan møte han på Sjøfartsmuseet klokka 19 torsdag 19 november.
Filosofen Daniel Dennett kjem til Bergen i helga. Han stiller spørsmålet "Korfor?" - og vil gjerne bygge ei Darwin-bru mellom humaniora og naturvitskap.
Har økonomar og biologar noko å lære av kvarandre? Det har vore fleire bølger av økonomisk teori i økologien - men teoriutvekslinga har også gått andre vegen. Det meiner professor i teoretisk biologi Peter Hammerstein ved Humboldt Universitetet i Berlin. Onsdag vitjar han Universitetet i Bergen.
Feiringa av Darwin's 200 år og av 'The origin of species' sine 150 år fortsetter. Store navn som evolusjonspsykologen Geoffrey Miller, biologen Peter Hammerstein, filosofen Daniel Dennett og paleontologen Kevin Padian står på programmet utover høsten.