Senter for digitale fortellinger
Center for Digital Narrative

Møt Senter for digitale fortellinger sitt vitenskaplige råd

Senter for digitale fortellinger sitt Scientific Advisory Board.

Advisory Board for the Center for Digital Narrative
Rådgivande gruppe for Senter for digitale fortellinger: Kishonna Gray, Hartmut Koenitz, Crystal Abidin, Serge Bouchardon, Lillian-Yvonne Bertram, and Rui Torres.
Center for Digital Narrative

Kishonna Gray

Kishonna Gray er førsteamanuensis i Writing, Rhetoric, and Digital Studies ved Universitetet i Kentucky.

Hartmut Koenitz

Hartmut Koenitz er førsteamanuensis ved Universitetet i Södertörn, Sverige, gjesteforskar ved Universitetet i Amsterdam, Nederland, og gjestestipendiat ved Trinity College i Dublin.

Crystal Abidin

Professor Crystal Abidin er ein internasjonalt anerkjend sosiokulturell antropolog og etnograf innan influenserkultur, synlegheit på nett og popkultur i sosiale medier. Ho er professor og ARC DECRA Fellow i internettstudier ved Curtin University.

Serge Bouchardon

Serge Bouchardon er professor ved the Université de technologie de Compiègne (Alliance Sorbonne Université, Frankrike)

Lilianne-Yvonne Bertram

Lillian-Yvonne Bertram is forfattar, kunstnar og utdannar. Førstamanuensis i English, Africana Studier, and Art / Design ved Northeastern University, Boston.

Rui Torres

Rui Torres er professor ved University Fernando Pessoam, Porto, Portugal