Senter for digitale fortellinger

Nyhetsarkiv for Senter for digitale fortellinger

Senter for digitale forteljingar har flytta inn i sine nye lokale i Langes gate.
Professor Scott Rettberg kommenterar på bruken av KI som medforfattarar.
Et opptak med bokbad og diskusjon om bøkene til Dobson, Parikka og Walker Rettberg.
Jill Walker Rettberg skriver om korleis amerikansk og engelskspråkleg kunstig intelligens kan overskugge kulturarv frå andre delar av verda.
11. desember opna CDN med rektor, forskingsråd, og buekorps.
Gabriele de Seta har motteke eit stipend frå Trond Mohn-stiftelsen for å forske på folkeleg reaksjonar på maskinmetodar.
Henriette Aksnes, Gabriele de Seta og Jana Birke Belschner er årets mottakere av TMS Starting Grant. De tre vil motta utmerkelsen som del av Trond Mohn stiftelse sin årsmarkering i Universitetsaulaen, 1. desember.
Maskinvisjon på radio: Om historia til menneske som utvidar synet vårt med teknologi, på Start the Week.
UiB-professor Jill Walker Rettberg skal sitte i ekspertgruppen som skal gi råd i oppstartsfasen til regjeringens satsing på kunstig intelligens.
Senter for digitale fortellinger lanserer podcastserien Off Center, med senterleder Scott Rettberg som vert. Nye episoder kommer hver fjortende dag. Les mer og finn ut hvor du kan høre podcasten.
I dag kom nyheten om at Senter for digitale fortellinger har blitt tildelt status som Senter for fremragende forskning (SFF). Senteret skal utforske hvordan vi som enkeltmennesker og samfunn blir påvirket av at livene våre i økende grad styres av algoritmer.
Det humanistiske fakultet har tre finalistar i konkurransen om å bli Senter for framifrå forsking. Alle tre vil få ei påskjønning frå fakultetet, uavhengig av om dei når heilt til topps.