The Collaboratory

Nyhetsarkiv for The Collaboratory

Er du student og vil arbeide med vårt studentdrevne emne i Bærekraftig innovasjon ved UiB? Send søknad senest 29.10.2023 og bli med oss på Collaboratory!
Torsdag 11. november ble det klart at Kollaboratoriet vant UiBs pris for utdannningskvalitet, Ugleprisen. – Det er viktig at vi tenker nytt i vår rolle som utdanner, sier leder av Kollaboratoriet, Jakob Olof Grandin.
Er du student og vil arbeide med en konferanse eller studentdrevet emne i Bærekraftig innovasjon ved UiB? Send søknad senest 7.11.2021 og bli med oss på Collaboratory!
Sustainable development, climate change and energy transformation call for innovation in all sectors of society. In University of Bergen's course in Sustainable Innovation, you will create innovative solutions to real sustainability challenges.
Call for abstracts is now open for Bergen International Student Conference 2020: Beyond Sustainable Development. Join us in Bergen on March 23–24th 2020 to discuss the pressing issues of our times.
Er du student og vil arbeide med et nytt studentdrevet emne eller konferanse ved UiB?