Allmenn litteraturvitenskap

Nyhetsarkiv for Allmenn litteraturvitenskap

Nobelprisen i litteratur for 2023 er tildelt forfattar Jon Fosse. Fosse er æresdoktor og alumnus frå Universitetet i Bergen.
– Det er mykje som er bra med å vere lærar, men det beste er kanskje tanken på at ein får vere med å forvalte og forme både elevar sin her-og-no-situasjon og framtida deira, seier lærar og prisvinnar Per-Magne Løken.
The international research conference Narratives in the Criminal Process took place at the University of Bergen on Friday 30 November and Saturday 1 December 2018. More than 50 scholars, researchers and students attended 28 presentations of papers on various subjects in the interdisciplinary field of law, humanities, media and social sciences.
- Humanisten har innsikt i hvordan mennesket fungerer. Hvem kan klare seg uten slike folk? spør professor i litteratur og filosofi ved Duke University i North Carolina, Toril Moi.