Spansk språk og latinamerikastudium

Nyhetsarkiv for Spansk språk og latinamerikastudium

- Då eg byrja på Statsraad Lehmkuhl, hadde eg akkurat fylt femten år. Det var vinteren 1954. Då traska eg opp på universitetshøgda her i marineuniform, fortel Kjell Helland. No har 76-åringen frå Sunnmøre fullført mastergraden i spansk ved Universitetet i Bergen.
Språkprofessoren har ikkje oversikt over kor mange språk han kan, eller kor mange bøker han har skrive.
– Eg trur alle arbeidsgjevarar skjønar at dei som har studert språk er hardtarbeidande, sjølvstendige, modige og tolmodige.
Spansk er ikkje berre lenger spansk.
Kombinasjonen av utviklingsstudier og spansk- og latinamerikastudier var utslagsgivende da Hanne Krogstadmo fikk tilbud om jobb i Regnskogfondet. Temaet for masteroppgaven hennes, som omhandlet afrobolivianske minoriteters posisjon i Bolivia, viste seg også å være midt i blinken. Hun er ansvarlig for organisasjonens prosjekter i Bolivia og Peru.