Forskargruppe for europarett

Velkommen til BECCLEs konkurranskonferanse 23. og 24 april 2015

På BECCLE har vi gleden av å kunne invitere til den første årlige BECCLE-konferansen om konkurransepolitikk, med foredrag av blant andre David Bailey, Joe Harrington og Patrick Rey.

JUSII
BECCLE's offices, third floor, JUSII

Programmet for konferansen består av foredrag og presentasjoner og diskusjoner av originale forskningsartikler innenfor konkurranserett og økonomi.

Vi er stolte av å kunne introdusere David Bailey, King's College, Joe Harrington, University of Pennsylvania, og Patrick Rey, University of Toulouse, som hovedinnledere.

Et call for papers vil bli distribuert i løpet av desember. Informasjon om påmelding kommer senere. Både ferdige artikler og utfyllende sammendrag kan sendes in.

For mer informasjon om konferansen BECCLEs hjemmesider. BECCLEs hjemmesider oppdateres kontinuerlig etter hvert som mer informasjon om konferansen blir klart. Spørsmål og henvendelser kan sendes til local2015@beccle.uib.no.

BECCLE:
Bergen Center for Competition Law and Ecomics (BECCLE) er et samarbeidssenter mellom NHH og UiB, of fungerer som en møteplass mellom økonomer og jurister interessert i konkurransepolitiske spørsmål.