Forskerskolen i klinisk medisin

Forskerskolen ønsker deg velkommen til Forskningspresentasjoner fra 2012, 21-25.januar 2013

Forskerskolen i klinisk medisin arrangerer for 8. gang utstilling av forskningspresentasjoner fra 2012. Det vil være utstilling av postere i sykehusfoajeen 21.-25. januar og muntlige innlegg torsdag 24.januar hvor forskere ved de to kliniske instituttene ved Det medisinsk-odontologiske fakultet og tilhørende avdelinger ved Haukeland Universitetssykehus presenterer sin forskning. Forskningspresentasjonene vil bli vurdert av en jury bestående av professorene Ole Bernt Fasmer, Alfred Halstensen og Lars Engesæther. Fredag 24. januar blir det utdeling av priser til de beste bidragene. Dekan Nina Langeland vil foreta utdelingen. Forskerskolen i klinisk medisin ønsker alle interesserte velkommen til utstillingen og prisutdelingen!

Posterutstilling 21.-25.januar: 39 postere vil bli utstilt i Vestibylen (foajeen) i Sentralblokka fra 21. til 25.januar. Utstillingen vil henge i foajeen hele uken, men blir kort presentert av forskerene i form av en posterrunde med juryen onsdag 23.januar.

Muntlige foredrag torsdag 24.januar: 16 muntlige presentasjoner skal holdes i Store Auditorium, 3. etg. i Sentralblokka, mellom kl. 09 og 14.15. Alle er velkomne til å komme og høre på, og det vil vere anledning til å komme og gå etter eget ønske i løpet av dagen. Forskerskolen spanderer lunsj kl. 11.20!

Prisutdeling fredag 25.januar kl. 12.00: Det blir høytidlig prisutdeling til de tre beste presentasjonene i hver klasse, basert på vurdering av en fagjury. Prisutdelingen finner sted i Vestibylen (foajeen), Sentralblokka. Alle er velkomne til å være med og hylle årets vinnere!

Vi håper så mange som mulig har anledning til å få med seg både posterutstillingen, de muntlige presentasjonene og ikke minst prisudelingen- og ønsker dere vel møtt!