Institutt for geografi
For ansatte

Bestilling GEO, SOSANT og CET

Her finner du informasjon og bestillingsskjema for ansatte ved Institutt for geografi, Institutt for sosialantropologi og Senter for klima- og energiomstilling (CET).

Alle bestillinger ved Institutt for geografi, Institutt for sosialantropologi og CET skal gjøres via lenkene under. Når du har sendt inn et bestillingsskjema får du kvittering på e-post.

Møtemat

Vi bestiller mat fra Sammen Catering. I skjemaet har vi lagt inn de vanligste bestillingene. Dersom du vil bestille noe annet eller mat fra en annen leverandør bruker du det åpne feltet til å beskrive bestillingen.

Restaurantbesøk

Du som vert for arrangementet bestiller selv bord på restaurant. Bekreftelse på bestilling registreres her. Restauranten mottar nødvending fakturainformasjon og du får tildelt rekvisisjon som du tar med til restauranten. Ha klart navn på restauranten, dato og tidpunkt, spesielle hensyn og gjesteliste.

Hotell for gjester

Her kan du bestille hotell på vegne av gjester som skal komme.

Bøker og publikasjoner

Bøker og publikasjoner skal i utgangspunktet kjøpes på Akademika som er UiBs leverandør. Dette skal gjennom bestillingssystemet. Bøker som ikke kan skaffes på Akademika, kan kjøpes av andre leverandører.

Kontorutstyr/rekvisita

UiB har avtale med LYRECO. Se produktkatalogen på www.lyreco.no.
Her kan du melde inn behov. Vi samler opp og sender en felles bestilling.

IT-utstyr

UiB har avtale med Dell på stasjonære maskiner og ATEA på øvrig IT-utstyr. Se også IT-avdelingens innkjøpsveiledning.

Språkvask

UiB skal bruke Amesto ved språkvask/oversettelser/tilpasning til tidsskriftformat.

Når eksisterende avtale ikke dekker det faktiske behov kan du kjøpe tjenesten hos andre. For at bestillingen skal legges inn korrekt, er det viktig at du sender oss pristilbud og navn på leverandør.

Feltkurs

Emneansvarlig bestiller overnatting/transport og sender bekreftelse og informasjon om feltkurset.

Visittkort

Du kan bestille visittkort gjennom en web-basert tjeneste hos Skipnes AS. Kortene produseres etter maler laget av UiB. Når ordren er sendt vil du motta en ordrebekreftelse på e-postadressen du oppgir i bestillingen. Denne må du videresende til bestilling@svfa.uib.no.

Doktoravhandlinger

I forbindelse med trykking av doktoravhandlingene, har UiB inngått rammeavtale med Skipnes Kommunikasjon AS. Når ordren er sendt vil du motta en ordrebekreftelse på e-postadressen du oppgir i bestillingen. Denne må du videresende til bestilling@svfa.uib.no.

Reiser (egne)

Tjenestereiser skal bestilles via Berg-Hansen.

UiB har avtale med Berg-Hansen, som dekker kjøp av flyreiser, hotell, leiebil og tog (VY), visumtjenester og tilrettelegging for gruppereiser.

For mer info om reise, kredittkort, bestilling av reise, reiseforsikring og reiseoppgjør

Diverse

Dersom det du skal bestille ikke går inn i andre kategorier, kan du bruke dette bestillingsskjemet.