Fakultet for kunst, musikk og design

Timeplanlegging - Utøvende musikk og komposisjon

Fremgangsmåte for aktivitetsregistrering

1.

Se gjennom KMD kalenderen og Instituttkalenderen. Disse dokumentene vil gi viktige føringer for når og hvor undervisningsaktiviteter kan legges i det påfølgende semesteret.

2.

Registrer timeplan for undervisningsaktivitet her.

• Frist for å registrere ny timeplan for undervisningsaktivitet er: 1. november (for vårsemesteret) og 1. mai (for høstsemesteret)
  • Det er nå mulig å levere inn flere undervisningsaktiviteter for et emne. Vi ber da om at timeplanene settes opp slik at man lett kan se hvilken timeplan som tilhører hvilken aktivitet.

3.

For aktiviteter/emner som skal ha eksamen må tider for eksamen meldes inn. Du bruker da dette. skjemaet

4.

Etter registreringsfrist vil administrasjonen utføre følgende oppgaver:

• Oversende alle innmeldte kursaktiviteter til programstyret som gjør prioriteringer der det eventuelt skulle være kollisjon i tid/rom.
  • Oppdatere aktiviteten i FS (Felles Studentsystem)
  • Overføre aktivitet til TP: Aktiviteten blir tildelt tid og rom (kalender med rombookinger blir da tilgjengelig i MittUiB).

5.

Timeplan for alle emner publiseres på uib.no den 1. desember (vår) og 1. juni (høst)

6.

Når aktiviteten(e) er booket vil du kunne finne kalender med oversikt over rombookinger for aktiviteten(e) under de tilhørende emnene .

• Merk: Emneansvarlig er ansvarlig for å legge inn det faglige innholdet og publisere emnet i MittUiB. Teknisk bistand til dette kan du få her

7.

Dersom du har behov for å gjøre endringer i kursbeskrivelsen etter opprettelse må dette gjøres ved å sende mail til timeplanlegger. Husk å skriv aktivitetsnavn (og evt emnekode) i tittelfeltet til mailen.

Planleggingsressurser

Innmeldte aktiviteter/timeplaner

Registreringer - Utøvende musikk og komposisjon (obs: krever innlogging til Sharepoint med uib-bruker og passord)