UiB læringslab
UiB Læringslab - åpent arrangement

Labfrokost: Hvordan jobber vi med EVU?

Hvordan kan vi utvikle og fornye undervisningen på etter- og videreutdanning og hva kan Læringslab bidra med? Hvordan administrerer vi evu-kurs og hvem gjør hva?

Velkommen til UiB læringslab
UiB læringslab arrangerer en rekke frokostmøter, seminarer og andre arrangementer utover våren. Se våre nettsider for oversikt.
UiB

UiB Videre inviterer til todelt nettverksmøte for alle som er involvert i etter- og videreutdanning, både dere som underviser/er faglig ansvarlige og dere som koordinerer og administrerer etter- og videreutdanningskurs på institutt/fakultet.

Torsdag 7. mars kl 08.30 – 10.00

08.30: Medieproduksjon og digitale undervisningsressurser
Vi viser eksempler på digitalt innhold, hva kan du som underviser gjøre selv og hva kan UiB Videre og Læringslaben bidra med?
Ingrid Losnegaard, UiB Videre/UiB læringslab

09.00: Åpen spørsmålsrunde med litt frokost å bite i

09.15: EVU-kurs: Hvordan gjør vi det egentlig, og hvem gjør hva?
Administrasjon av evu-kurs skiller seg på noen punkter fra annen studieadministrasjon. Vi går gjennom rutiner og arbeidsfordeling.
Bjørg Hildeskår og Britt Bruland, UiB Videre

Påmelding her senest 5. mars