Nyhetsarkiv for Kjønnsbalanse i forskning og forskningsledelse ved forsknings- og utdanningsinstitusjoner i Bergen (BALANSE)

For Gunvor B. Wilhelmsen, Liv Heide Magnussen og Elisabeth Ersvær ble skrivekurset på Lesbos i forrige uke også et brutalt møte med tilstrømningen av flyktninger til den greske øyen.
Prosjektledelsen i Balanse – Bergen arrangerte samling for adeptene i Mentorprosjektet på Metochi studiesenter 29. august til 5. september. 17 deltakere fra Høgskolen i Bergen, Havforskningsinstituttet og Universitetet i Bergen var til stede på samlingen. Adeptene er kvinnelige førsteamanuenser og forskere (1109/1110) som har ambisjoner om å kvalifisere seg til professornivå