Arbeid med ny UiB-strategi 2023–2030
Studenter og ansatte er invitert

Digitale dialogmøter for studenter og ansatte

Vil du holde deg oppdatert på arbeidet med UiBs strategi for 2023-2030? Fakultetene inviteres til digitale allmøter.

Bilde av studenter ved UiB, mangfold
Eivind Senneset/UiB

7. oktober er alle ansatte og studenter ved  Det juridiske fakultet, Det humanistiske fakultet, Det psykologiske fakultet og Universitetsmuseet invitert til et digitalt allmøte klokken 12-1330.

14. oktober er alle studenter og ansatte ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet, Fakultet for kunst, musikk og design, Det medisinske fakultet og Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet invitert til digitalt allmøte fra 11-1230.

Prorektor Pinar Heggernes, leder av arbeidsgruppen, vil orientere om sentrale punkter i strategiprosessen. Dekanene ved de tre fakultene samt Universitetsmuseet vil stille til mtøet.

Det vil bli mulighet til å stille spørsmål på forhånd og i chat under møtet. Det vil også være mulig å stille spørsmål anonymt.

Mer informasjon og lenke til allmøtene kommer.