Utdanning

Nyhetsarkiv for Utdanning

Fredag 19. og lørdag 20. september sydet det på Festplassen i Forskningstorgets store telt under Forskningsdagene.
Fredag 12. september 2014 arrangerte Det samfunnsvitenskapelige fakultet vitnemålsseremoni for kandidater som har fullført bachelorgraden. 71 kandidater fikk sitt vitnemål under den høytidelige seremonien i et, for anledningen, solfylt Bergen.
I august 2013 reiste det andre kullet med jusstudentar frå UiB på utveksling til Kina. Dei kom heim med ei spanande blanding av kinesisk kultur og internasjonal rett i bagasjen.
Biletet av ein overkropp med eit stort sår på venstre side av brystet på ein mann lyser mot oss frå storskjermen i auditoriet. Under den store plasterlappen anar ein mykje blod. Her og der er det leidningar festa til kroppen.