SDG Bergen (N)
OSB CONFERENCE 2021

Vitenskap til fremme for havets folk

På den tredje Ocean Sustainability Bergen Conference møttes nok en gang forskere, studenter, næringsliv, embetsverk og politikere. I år diskuterte de alt fra beskyttelse av den blå skogen i havet til gruvevirksomhet på havbunnen. Diskusjonene kretset rundt hvordan vi kan oppnå en bærekraftig balanse mellom vern og utvikling av havet.

The third Ocean Sustainability Bergen Conference on 21 October 2021 was a hybrid event with some guests live from the University Aula and others participating virtually.
HYBRID SUKSESS: Den årlige bærekraftige havkonferansen ved Universitetet i Bergen ble arrangert for tredje gang 21. oktober 2021. Konferansen var en såkalt hybrid, der enkelte deltakere var med direkte fra Universitetsaulaen og andre deltok digitalt.
Eivind Senneset for University of Bergen