Institutt for fremmedspråk

Nyhetsarkiv for Institutt for fremmedspråk

Christine Hamm og Birger Solheim har drevet systematisk utvikling av egen undervisningskvalitet over mange år. Nå har de fått statusen fremragende undervisere.
Drawing on 16th- to 21st-century American, British, French, German, Polish, Norwegian and Russian literature and philosophy, this collection teases out culturally specific conceptions of old age as well as subjective constructions of late-life identity and selfhood.
Kjersti Fløttum holdt et plenumsforedrag på den internasjonale konferansen “How to talk about the environment?” / ”Comment parler de l’environnement?”.
Erik Bjerck Hagen skriver artikler som treffer en million lesere. Nå er han tildelt Det humanistiske fakultets Formidlingspris 2020 for sin evne til å spre litteraturvitenskapelig innsikt til et bredt publikum.