Sosiale medier for forskere
Denne workshopen vil vise deg hvordan du bruker sosiale medier for å utvide din egen innflytelse, nettverke med dine kolleger og få tilgang til muligheter i både akademia og i det private næringsliv.
Hovedinnhold
De som deltar vil få lære å utnytte plattformene Twitter og LinkedIn som profesjonelle verktøy, og å unngå unødvendige distraksjoner.
Du vil få praktiske tips til:
· Kommunisere effektivt på plattformene
· Møte de rette menneskene og engasjere andre i din forskningsprosess
· Holde ved like en bærekraftig bruk av sosiale medier som passer inn i arbeidsdagen din
Workshopen er både for begynnere, og for de som er mer erfarne.
Kom ut av bobla! Formålet med denne workshopen er å få deg til å møte nye samarbeidspartnere og bli inspirert av andres ideer!
Krav for deltakelse: Deltakere må ha en Twitter- og en LinkedIn-konto før workshopen. Men ikke bekymre deg hvis du er nybegynner! Du vil motta en oppsettsveiledning, og regne med å bruke en halvtime til en time med forberedelse på forhånd, så alle har samme utgangspunkt
Max antall deltakere: 25
Workshop holder: Mike Young
Språk: Engelsk