Hjem
For ansatte
Opplæring - midlertidig arbeidskontrakt

Opplæring: Inngåelse og utbetaling av midlertidige arbeidskontrakter

Ny og mer ryddig prosess for inngåelse og utbetaling av midlertidige arbeidskontrakter hos UiB. Fra august 2023 blir den nye prosessen innført.

Hovedinnhold

Dette er en opplæring for alle ansatte som er involvert i inngåelse og utbetaling av midlertidige arbeidskontrakter ved UiB. Dette kan eksempelvis være bestillere av arbeidskontrakter (behovshaver kontrakt), fagspesialister (koordinator kontrakt) og godkjennere/BDM-er (kostnadsgodkjenner). Opplæringen gjennomføres via Teams. 

Aktuelle ressurser må selv velge hvilke av disse dagene de ønsker å delta på:

Alternativ 1: Torsdag 17.aug kl 13:00 – 14:30

Alternativ 2: Mandag 21.aug kl 12:00 – 13:30

•Alternativ 3: Torsdag 24.aug kl 09:00 – 10:30 (Klikk her for å bli med på møtet)

Den nye prosessen innføres fra og med august 2023. Prosessen gir endringer i forhold til tidspunkter for kontraktsinngåelse og utbetaling, hvilke roller som skal gjøre hva i oppfølging, og det er også laget en felles standard for merknadsfeltet. Det forventes at alle som er involvert i denne prosessen, deltar på et av de alternative opplæringstidspunktene som er satt av til dette.

Kontaktperson
Marita Berland
marita.berland@pwc.com