Lektorsenteret

Nyhetsarkiv for Lektorsenteret

26. januar går Lærernes dag av stabelen på UiB. Lektorsenteret ved UiB, som er ansvarlig for arrangementet, melder om rekordstor interesse for å delta. 1700 lærere fra både grunnskoler og videregående skoler i hele fylket, har meldt seg på til de nesten 70 forelesningene og workshopene som finner sted på Høyden denne dagen.
For første gong vart det arrangert eit felles velkomst- og informasjonsmøte for alle studentane på dei fem ulike lektorprogramma til UiB.
God stemning og høg bunadsfaktor då lektorstudentar frå både 5-årige lektorutdanning og praktisk-pedagogisk utdanning hadde avslutningsseremoni 9. juni 2023.
– Det er mykje som er bra med å vere lærar, men det beste er kanskje tanken på at ein får vere med å forvalte og forme både elevar sin her-og-no-situasjon og framtida deira, seier lærar og prisvinnar Per-Magne Løken.
I snart to år har UiB samarbeidet med Metis videregående skole og Danielsen videregående skole gjennom dekomp-ordningen. Tema for samarbeidet har vært «Elevaktive arbeidsformer".
Lektorutdanningen ved UiB samarbeider med mange skoler om praksisopplæringen i lektorprogrammene og PPU. De fleste praksisskolene ligger i Bergen og omegn, men ikke alle.
14. mars vart det nye lektorsenteret på UiB offisielt opna av prorektor Pinar Heggernes. Senteret skal ha eit fagleg og administrativt ansvar for heilskapen i lektorutdanninga ved UiB.