Engelsk

Nyhetsarkiv for Engelsk

– Det er mykje som er bra med å vere lærar, men det beste er kanskje tanken på at ein får vere med å forvalte og forme både elevar sin her-og-no-situasjon og framtida deira, seier lærar og prisvinnar Per-Magne Løken.
Ph.d.-kandidat Julia King har styrket engelskfaget og gitt studentene helt nye erfaringer. Hennes innsats belønnes med fakultetets utdanningspris 2021.
Er du nyutdanna og skal ut å søke jobb? Korleis går du eigentleg fram? Mari Lund Eide var nyutdanna lektor i 2018 og har nokre skikkeleg gode tips til deg som er på jobbjakt.
Sondre opplevde lektorutdanningen ved UiB som krevende da han begynte. Nå sørger han for at nye studenter kan lære av de som er kommet lengre i studieløpet.
“Hello Norway! Can you see me?” Den muntre stemmen tilhører Sara Paretsky. Hun er på vei inn i klasserom 304A på Sydneshaugen skole via Skype. Den prisbelønte forfatteren er tema for dagens forelesning i amerikansk krimlitteratur.
– Eg trur alle arbeidsgjevarar skjønar at dei som har studert språk er hardtarbeidande, sjølvstendige, modige og tolmodige.
Engelskfaget ved Universitetet i Bergen er blitt utrolig populært og mange søker seg inn. Men hva vil det egentlig si å studere engelsk ved UiB?