Institutt for klinisk psykologi

Seminar om personlighetsforstyrrelser med Nancy McWilliams

Institutt for klinisk psykologi inviterer til seminar med professor Nancy McWilliams ved Rutgers University 6.-7. september 2012. Påmeldingsfrist: 5. juni.

McWilliams har siden tidlig på 1990-tallet vært regnet som en av de internasjonalt mest toneangivende skikkelsene innenfor psykoanalytisk personlighetsdiagnostikk og terapi. Med sin jordnære tilnærming til psykoanalytisk teori og praksis er hun en meget etterspurt og inspirerende foreleser. Seminaret ved Institutt for klinisk psykologi går over to hele dager, 6.-7. september. Les mer her.

Seminaret er åpet og gratis for ansatte ved Det psykologiske fakultet og for psykologer og leger ansatt i Helse Bergen. Ved ledige plasser kan også andre interesserte få adgang. Plass på seminaret gis etter "først til mølla"-prinsippet.

Seminaret er fulltegnet.