Strategiarbeid - Det juridiske fakultet

Nyhetsarkiv for Strategiarbeid - Det juridiske fakultet

Det juridiske fakultet har strategiutkastet for 2023-2030 ute til høring. Her er innspillene til utkastet, som ble presentert på Solstrand. Fakultetsstyret skal vedta ny strategi i løpet av våren 2023.
Les innspill til strategiutskast for Det juridiske fakultet av professor Tore Lunde.
Les innspill fra Ignacio Herrera Anchustegui, på vegne av Forskergruppe for naturressurs.
Les innspillene til strategiutkast for Det juridiske fakultet av Christine Stoltz Olsvik.
Les professor Anna Nylunds innspill til strategiutkastet ved det Det juridiske fakultet.
Innspel til strategiarbeidet frå leiar for phd-programmet, professor Jørn Jacobsen.
Ansatte ved Det juridiske fakultet møttes på Solstrand 11. januar for å arbeide med utkastet til ny strategi.
En samtale mellom Ingrid Birce Müftüoglu (prosjektleder JUREVAL UiB) og Gunnar Sivertsen (forsker NIFU)om et (for?) nært forhold.
Det juridiske fakultet inviterte eksterne til komme med innspill til ny strategi for forskning og utdanning, på et møte i personalkantinen, fredag 4. november.
Juridisk forskning i trenger et tettere samspill med andre vitenskaper for å bli mer original og oppnå mer impact, mener professor Henrik Palmer Olsen, ved Københavns fakultet.
Prosjektgruppen og det rådgivende organet har hatt to av tre møter for å arbeide frem ny strategi 2023-2030.
Hvem er vi i 2030? Det var det store spørsmålet da de vitenskapelige ansatte ved Det juridiske fakultet ble invitert til møte om fremtidig organisering.
Medlemmer av strategigruppen består av vitenskapelige, adminsitrative og midlertidige ansatte. Gruppen består også av studenter og eksternt medlem.
Her finner du strategiprosjektets aktiviteter.
Strategiarbeidet ved fakultetet er organisert som et prosjekt.