MUCS - Mediebruk i krisesituasjoner

Brita Ytre-Arne i paneldiskusjon på NordMedia-konferansen

Prosjektleder Brita Ytre-Arne i paneldiskusjon «The resilience of different types of media systems»

illustration photo
Colourbox

Brita Ytre-Arne var en av paneldeltakere i «The resilience of different types of media systems» paneldiskusjon på NordMedia-konferansen, avholdt digitalt den 18-20 August 2021. Paneldeltakerne diskuterte hvordan Covid-19 krisen påvirker motstandsdyktigheten til forskjellige mediasystemer.

Ytre-Arne snakket om påvirkningen av pandemien og endringer i nyhetsbruk, og hvordan de illustrerer motstandsdyktighet.

De andre paneldeltakerne var Kari Karppinen fra Helsingfors Universitet, Victor Pickard fra Universitet i Pennsylvania, og Ida Willig fra Roskilde Universitet. Diskusjonen ble moderert av Jonas Ohlsson fra Göteborgs Universitet.

Mer informasjon om paneldiskusjonen, deltakere og NordMedia Network.