Utvikling av Nygårdsgaten 5 (NG5)

Nyhetsarkiv for Utvikling av Nygårdsgaten 5 (NG5)

Universitetsdirektøren har fått oversendt styringsgruppen anbefaling om at hele bygget bør rehabiliteres under ett, og at det skaffes til veie erstatningslokaler til ansatte som må flytte ut av Nygårdsgaten 5 i ombyggingsperioden.
Erfaringer med etablering av aktivitetsbaserte arbeidsplasser var ett av temaene da ressursgruppen og prosjektgruppen var samlet på Solstrand 19.-21. februar.
Brukerne har tatt tempen på sentraladministrasjonen
I går ble prosjektgruppens innstilling knyttet til ombyggingen av Nygårdsgaten 5 klar til å sendes over til videre behandling i styringsgruppen. Styringsgruppen har møte i neste uke, og det er forventning til at også styringsgruppen behandler denne saken i sitt møte 14.02.18. Videre saksgang blir orientering til forhandlingsutvalget og IDU, før saken oversendes universitetsdirektøren for endelig... Les mer
Mange er nysgjerrige på hvordan de forskjellige gruppene i prosjektorganisasjonen arbeider, og her gir vi et lite innblikk i hvordan ressursgruppen jobber.