Skole

Nyhetsarkiv for Skole

Norsk informatikkolympiade for elever i videregående skole blir arrangert hvert år.
Vellykket åpen dag på Institutt for klinisk odontologi.
Denne uken arrangeres uttaket til GEO OL ved Institutt for geovitenskap. 16 håpefulle videregående-elever vil under veiledning av Førsteamanuensis Kikki Flesche Kleiven kjempe om å bli kåret til Norges finalister i det internasjonale mesterskapet, som går av stabelen i Japan i september.
Elever fra videregående skoler fikk en smakeprøve på farmasistudiet på Åpen dag 9.mars
Onsdag 9. mars opna fakultetet dørene for elevar i vidaregående skule som var interessert i å bli betre kjent med studieprogramma vi tilbyr. Elevane fekk møte engasjerte fagfolk og studentar, og fekk forhåpentligvis ei kjensle av korleis det er å vere student hos oss.