Ansattsider

Nyhetsarkiv for Ansattsider

Hvordan dele og standardisere kompetanse mellom sentraladministrasjonen og fakultetene? Institutt fra biovitenskap kom med sine ideer i Spørretimen. Samme uke ble løsning for sykkelparkering, garderober og konferanserom diskutert i ressursgruppemøtet.
Direktør for Norsk Polarinstitutt, dr.philos Ole Arve Misund, er utnevnt til årets æresalumn 2018 ved Universitetet i Bergen.
Det er stor aktivitet i Ng5-prosjektet frem til ferdigstillling av rapporten som skal leveres i begynnelsen av juni.
Ønsker om økt tverrfaglighet, flere nettverk og standardisering av prosedyrer . Dette var hovedfunnene fra NG5-ressursgruppens intervjuer, som ble presentert i Egget .
I februar svarte mange av UiBs vitenskapelig ansatte på en spørreundersøkelse om sine arbeidsforhold. I april og mai samles tre arbeidsgrupper for å gi innspill til konkrete tiltak som skal bedre vilkårene for forskere ved Universitetet i Bergen.
- Jeg ønsker å være med å legge til rette for at de ansatte ved HEMIL-senteret kan gjøre en god jobb i undervisning og forskning, og bidra til at vi samtidig kan ha det trivelig på jobb. Jeg vil jobbe utadrettet og tale instituttets sak.