Kavalkade

Høgdepunkt frå haustsemesteret

Her er nokre smakebitar på det som har prega Universitetet i Bergen haustsemesteret 2021.

Kavalkade 2021
Øverst: I oktober tok UiB-rektor Margareth Hagen imot H.M.Kongen til jubileumsfeiring. Nede f.v: UiB-forskarar deltek i eit internasjonalt samarbeid for raskare utvikling av nye vaksiner (illustrasjonsfoto), tre av UiB sine berekraftspilotar; Emilie Flønes, Ingeborg Rønning og Vilde Paulsen var blant studentane som deltok på plastryddeaksjon under Strandryddeuka, UiB tek med studentar på unike studier på Statsraad Lehmkuhl som del av jordomseglinga One Ocean.
UiB, Silje Katrine Robinson, Jesper Rosenmai/Statsraad Lehmkuhl

Ved inngangen til julehøgtida legg koronaviruset diverre framleis føringar på den fysiske aktiviteten ved UiB, men haustsemesteret har likevel vore innhaldsrikt når det gjeld forsking, utdanning og andre hendingar.

Eit stort høgdepunkt fann stad i oktober, då H.M.Kongen sat på første rad under opninga av UiB si 75 årsfeiring i Universitetsaulaen.

I tillegg har våre forskarar i haust utmerka seg innan til dømes korona, klima og hav; og UiB gjennomfører unike undervisingsemne på jordomseglinga med Statsraad Lehmkuhl; One Ocean Expedition.

Under får du eit tilbakeblikk på eit utval av saker frå haustsemesteret 2021:

Haustsemesteret ved UiB